الانتقال إلى المحتوى

كورس Adf من البداية حتى الاحتراف بإذن الله

helal_10g

Recommended Posts

كمل عادى مع القديم مش مشكلة بس الجديد المستوى هيكون أفضل و هيكون فى مشروع و هيكون فى تقارير و deployment  

رابط هذا التعليق

خلاص يا بشمهندس طالما الجديد هيبقي اعلي وفيه مشروع يبقي اتابع الجديد افضل , بس ياريت يا بشمهندس يخلص للاخر وفعلا يبقي فيه مشروع وربنا يجعله في ميزان حسناتك

رابط هذا التعليق

الاخ الغالي 

helal_10g

فيه مشروعين بدل واحد

واحد ADF

واحد  JSF

:D :D :D :D :D

كلنا متعطشين  للمشروعين  -  اصلو كملنا الكورس الاول بنجاح بحمد الله

رابط هذا التعليق

بص و الله يا جماعة أنا بتأسف ليكم لو فى تأخير بس فعلا مشكلة بتقابل ناس كثير قوى فى موضوع الفديوهات إن الواحد بيكون عنده شغل و كمان ممكن تحصل ظروف فى بيته تعب ليه أو أى حد من أسرته و الفديوهات بتتعمل فى الوقت الفاضى فى اليوم بعض الايام الواحد أصلا من الضغط بيكون مافيش و قت للنوم نفسه ياريت الناس تقدر ده و ما يكون فى إستعجال و بإذن الله الكورس يخلص بدرى أنتم أصلا لو فى مكان تدريب ممكن يأخذ 4 أشهر 

رابط هذا التعليق

رابط هذا التعليق

أخي العزيز المهندس/هلال

أرجو المعذرة على سوء الفهم بخصوص السؤال عن كورس JDBC، فقد كان السؤال للاستفسار فقط لوجود الكورس الثالث بينما الكورس الثاني غير موجود. أما عن الوقت فنحن معك ولا نستعجل أبدا ونراعي تماما أنك تقوم بعمل تطوعي إن شاء الله تؤجر عليه، وأن لك ظروف خاصة لا يمكن إغفالها. ونرجو لك التوفيق في استكمال باقي الكورسات.........

رابط هذا التعليق

يابشمهندس هلال  أولا جزاك الله كل خير علي ما تقدمة من علم 

وياريت يابشمهندس تمشي زي ماكنت حضرتك مخطط وبالأسلوب اللي خضرتك عايزة ومفيش أي داعي للأستعجال

أحنا عايزين نوصل في نهاية الكورس أن نبقي قادرين علي حل أي مشكلة تقابلنا وأحنا شغالين مش موضع أن ناخد فكرة عن  كذا وكذا وخلاص ولما تقابلنا مشكلة في البرمجة نقف ومانعرفش نعمل أية

ياريت يابشمهندس تمشي زي ماكنت حضرتك مخطط

وبردوة بوجة رسالة لكل عضو في المنتدي مستعجل زي ما البشمهندس هلال ممكن تحصلة ظروف ويأخر الفيديوهات بردوة حضرتك ممكن يحصلك ظروف وماتذكرش الفيديو

ياريت ياجماعة كأننا بناخد الكورس في أي مكان برة المنتدي المهندس هلال قال بيتاخد في اربع شهور أحنا عايزين الفيديوهات كلها تبقي موجودة وبعدين نبقي نذاكر ياريت ياجماعة الصبر ثم الصبر ثم الصبر

نداء أخير يابشمهندس هلال ياريت حضرتك تمشي في الكورس زي ما كنت مخطط

أحنا عايزنة يبقي مرجع قوي في ADF

وجزاك الله كل خير وجعلة بميزان حسناتك يارب

تم تعديل بواسطة محمد حلمي عيد
رابط هذا التعليق

الاخ الفاضل هلال نسأل الله ان ينفع بك وان يجعل هذا في ميزان حسناتك انا حقيقة اتمنى اخي الفاضل هلال ان تمشي كما كنت محطط له بدون استعجال لانا نريد مرجع شامل لهذه التكنولوجيا يكون في قمة الاداء الذي تعودناه منك ونحن منتظرين واهم شيئ راحتك حتى تكون الماده في قمة الاداء اخيرا نتمنى لك التوفيق ولك الدعاء في ظهر الغيب

نعمان

رابط هذا التعليق

المحاضرة الاولى فى الكورس الخاص بى servlet & JSP

http://www.mediafire.com/download/ajpp3t3rju5lkuk/1+-+Servlat.zip

رابط هذا التعليق

المحاضرة الثانية فى الكورس الخاص بى servlet & JSP

http://www.mediafire.com/download/fi0g0ogzag0nob0/2+-+Servlat.zip

تم تعديل بواسطة helal_10g
رابط هذا التعليق

الكورس بإذن الله هيكون طويل شوية ممكن يكون 16 فديو مثلا ياريت الناس طبعا الصبر علشان عادى ممكن أخلى الكورس 3 محاضرات هههههههههههههههههههههههه

رابط هذا التعليق

الاخ المحترم هلال كما ذكرنا سابقا ان تأخذ راحتك تمااما لاننا نريد الكورس يكون مرجعا لنا على طول ارجوكم ياشباب تعطون المهندس هلال فرصة وعادي حتى لو شهور لانه بالاخير ستكون الفائدة لنا فأرجوك اخي هلال ان تأخذ راحتك حتى نحصل على مرجعيه تلازمنا طوال الفترة وان تعطينا اقصى ماعندك ولك الدعاء منا

شكرا

رابط هذا التعليق

ياريت يا بشمهندس ربنا يعينك وتخلص الكورس في اقرب وقت ممكن اصل في وظائف بتظهر في الوقت الحالي وببقي نفسي اقدم فيها هههههههه..... هو هيبقي فرق من ان احنا نشتغل علي 10g او 11g ,, وياريت كمان يعد اذنك جزالك الله خيرا تبقي تعطينا نبذة عن Oracle BI Publisher لانه مهم جدا .. وربنا يجعله في ميزان حسناتك يا بشمهندس

رابط هذا التعليق

http://www.mediafire.com/download/u5s912917wtmfqv/3+-+Servlat.zip

المحاضرة  الثالثة فى الكورس الخاص بى servlet & JSP

رابط هذا التعليق

http://www.mediafire.com/download/w4pwczz7nbbcyn0/4+-+Servlat.avi

المحاضرة   الرابعة فى الكورس الخاص بى servlet & JSP

عدد المحاضرات قد يصل إلى 30 فديو فى هذا الكورس معلش الناس تستحمل شوية 

رابط هذا التعليق

إن شاء الله بس بعد لما أخلص الكورس الحالى علشان بس التشتيت للناس 

عدد المحاضرات16 فديو إن شاء الله  فى هذا الكورس أنا كنت بضحك مع الناس 

المهندس 

محمد حلمي عيد

رد أنت على المهندس 

amer_z100 تم تعديل بواسطة helal_10g
رابط هذا التعليق

http://www.mediafire.com/download/wcaq9awlqejneyj/5+-+Servlat.avi

المحاضرة   الخامسه فى الكورس الخاص بى servlet & JSP

رابط هذا التعليق

انضم إلى المناقشة

يمكنك المشاركة الآن والتسجيل لاحقاً. إذا كان لديك حساب, سجل دخولك الآن لتقوم بالمشاركة من خلال حسابك.

زائر
أضف رد على هذا الموضوع...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   تمت استعادة المحتوى السابق الخاص بك.   مسح المحرر

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

جاري التحميل
  • أضف...

برجاء الإنتباه

بإستخدامك للموقع فأنت تتعهد بالموافقة على هذه البنود: سياسة الخصوصية