الانتقال إلى المحتوى

الرجاء اريد اخر تحديث لامتحان Pl/sql

seco_troy1987

Recommended Posts

السلام عليكم يا شباب انا اسمى سيد و كنت امتحنت امتحان sql وبأذن الله داخل امتحان pl/sql الاسبوع القادم فكنت عايز من اى حد معاه اخر تحديث لامتحان pl/sql 1z0-147 وهل اخر تحديث ليه هو pass4sure 2.13 الى هو 132 سؤال يا ريت حد يرد عليا على الموضوع او عن طريق ايميلى [email protected] ولكم جزيل الشكر جميعا

رابط هذا التعليق

السلام عليكم
انا شفت الpass4sure اللى هو 132 سؤال هو فعلا اخر واحد بس اساسا هما مش 132 سؤال هما 111 بس والباقى اسئله متكرره وانصحك انك تذاكر بجانب الpass4sure من الactualtest لان في اسئله شفتها فيه بس مشفتهاش في الpass4sure يعنى زياده تاكيد شوف الاتنين احسن واخر تحديث للاسئله 111 بس

رابط هذا التعليق

هو انا فعلا لسه مكتشف موضوع تكرار الاسئلة ده من شوية بس انا لما دخلت امتحان sql اعتمدت فقط على الباس فور شور ولقيت الحمدلله الامتحان كله منه ومخرجش منه بس المشكلة ان مش عندى الامتحان بتاع actualtest يا ريت لو عندك ابعتيهولى على [email protected]

رابط هذا التعليق

http://www.araboug.org/ib/index.php?showto...33487&st=45
ادخل على الموضوع ده هتلاقي ايميل وباسوورد هتلاقي عليه الامتحانات وبأذن الله دلوقتى هبعت عليه كمان امتحان pl تانى

رابط هذا التعليق

الحمد لله انا نجحت اخيرا فى plsql والامتحان مخرجش خالص من الباس فور شووووووووور الف شكر بجد لكل الى ساعدونى وبالاخص الاستاذة سارة جمال ومستنى تعاون اكتر فى الفترة الى جاية وياريت نفسى اعمل مع اى حد مشروع اطبق بيه الى انا خدته فى الكورس

رابط هذا التعليق

انضم إلى المناقشة

يمكنك المشاركة الآن والتسجيل لاحقاً. إذا كان لديك حساب, سجل دخولك الآن لتقوم بالمشاركة من خلال حسابك.

زائر
أضف رد على هذا الموضوع...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   تمت استعادة المحتوى السابق الخاص بك.   مسح المحرر

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

جاري التحميل
  • أضف...

برجاء الإنتباه

بإستخدامك للموقع فأنت تتعهد بالموافقة على هذه البنود: سياسة الخصوصية