الانتقال إلى المحتوى

هنعمل دروس فيديو مراجعة على أمتحانات الأوراكل وعلى الأسئلة المهمة نذيع ولا مش هنذيع

mohamed_suez

Recommended Posts

http://www.4shared.com/dir/36026619/56c8db...UNDAMENTAL.html

[color="#8B0000"]ياجماعة بشكركم على إنتظاركم وصبركم عليه وببشركم بأنى الحمد لله أنهيت مجموعة SQL FUNDAMENTAL1 ال11 درس كلهم بحلولهم موجودين وربنا ييسر الأمر ناوى أعملها فيديو وكمان أون لاين كمناقشة مش محاضرة على أحد المواقع عشان كل زمايلنا المبتدئين يشاركونا وأساتذتنا يكملو لنا اللى ناقصنا فالحلول وبعدها بنزل برضه بقيت أسئلة أمتحان 1Z0-007 اللى أتفقنا نكمله ووقفنا فيه للسؤال 23 هنكمل الباقى وممكن برضه نخليه فيديو وأونلاين وبعده ندخل فالبى أل بإذن الله واشكركم على متابعتكم فقولوا رأيكم وأنا معاكم وانتو عارفين مشاركاتى حل اسئلة ورفع برامج ولما لاقيت أن الدروس الفيديو عليها ٌإقبال فكرت اننا ممكن نعمل دروس مراجعة للناس اللى أخدت الكورس أو بتاخده وعاوزة تدخل الامتحان فده هيساعدها ولو نعمل الدروس ده أون لاين صوت وصورة هيبقى أوقع وهيحصل التفاعل المرغوب فأرجو منكم التعليق عالموضوع عشان نشوف عدد الناس اللى هتحضر معانا الدروس الأون لاين ومتخفوش مجاناً فده زى الإستفتاء عشان ننزل على أساسة جدول بالمواعيد والموقع اللى هيتعمل عليه الدروس وربنا يوفقكم ويوفقنا كلنا.[/color]

رابط هذا التعليق

ربنا يقويك يارب دايما فى تألق دائم كما عودتنا دائما فى كافة مشاركاتك وانا الحمد لله استفدت منها كتير وان شاء الله هنستفيد كلنا اكتر واكتر مع مشاركاتك المتميزه :)

رابط هذا التعليق

:) :blink: انا اسف عالتاخير بس للاسف بس اللاب بتاعى بايظ بقاله ايام ادعولى

رابط هذا التعليق

بسم الله نبدا يوم الجمعة من الساعة 9مساء إلى الس 10 مساء كبدايه ربنا يوفقنا جميعاً للخير وهنبدأ بحل الأسئلة الموجوده بعد كل درس من شرح الأوراكل 10G SQL FUNDAMENTALs على موقع غريب يمكن عليكم اسمه DIMDIM هنعمل من خلاله المحاضرة أون لاين وللأسف العدد محدود 20 مشاهد فقط وانا عارف انهم كتير عليه بس يارب حد يعبرناهههه وبرضه عشان الناس اللى هيكون المعاد مش مناسب ليها والناس اللى هتكبر دماغها هنسجله فيديو برضه ونرفعه عالفور شير بعدها بيوم وأرجو ان اللى هيسمع معانا يبعت رساله عالميل بتاعى عشان أبعتله ريبلاى باللينك بتاع الدخول قبل الحلقة بساعة يعنى الساعة 8 وعشان الأختلاف فمواعيد الصلاة نخليها بعد العشاءبتوقيت مصر لأننا هنا فالسعودية وبنسبقكم بحوالى نص ساعة او ساعة الا فسامحونى عالتأخير فمعاد المحاضرة ويارب تعجبكم وهيكون فيه مجال للمناقشات والأسئلة بالصوت برضه وبالكتابةنشوفكم على خير ....
[email protected] :blink: :blink: :blink:

تم تعديل بواسطة mohamed_suez
رابط هذا التعليق

بسم الله نبدا يوم الجمعة من الساعة 9مساء إلى الس 10 مساء كبدايه ربنا يوفقنا جميعاً للخير وهنبدأ بحل الأسئلة الموجوده بعد كل درس من شرح الأوراكل 10G SQL FUNDAMENTALs على موقع غريب يمكن عليكم اسمه DIMDIM هنعمل من خلاله المحاضرة أون لاين وللأسف العدد محدود 20 مشاهد فقط وانا عارف انهم كتير عليه بس يارب حد يعبرناهههه وبرضه عشان الناس اللى هيكون المعاد مش مناسب ليها والناس اللى هتكبر دماغها هنسجله فيديو برضه ونرفعه عالفور شير بعدها بيوم وأرجو ان اللى هيسمع معانا يبعت رساله عالميل بتاعى عشان أبعتله ريبلاى باللينك بتاع الدخول قبل الحلقة بساعة يعنى الساعة 8 وعشان الأختلاف فمواعيد الصلاة نخليها بعد العشاءبتوقيت مصر لأننا هنا فالسعودية وبنسبقكم بحوالى نص ساعة او ساعة الا فسامحونى عالتأخير فمعاد المحاضرة ويارب تعجبكم وهيكون فيه مجال للمناقشات والأسئلة بالصوت برضه وبالكتابةنشوفكم على خير ....
[email protected] :blink: :blink: :blink:

واللى ميعرفش يبعت عالميل يعنى عشان ميظهش يبعت عالخا هنا فالموقع وبإذن الله موفقين وممكن نزود عن ساعة لو حبيتو
:ph34r:
رابط هذا التعليق

انضم إلى المناقشة

يمكنك المشاركة الآن والتسجيل لاحقاً. إذا كان لديك حساب, سجل دخولك الآن لتقوم بالمشاركة من خلال حسابك.

زائر
أضف رد على هذا الموضوع...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   تمت استعادة المحتوى السابق الخاص بك.   مسح المحرر

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

جاري التحميل
  • أضف...

برجاء الإنتباه

بإستخدامك للموقع فأنت تتعهد بالموافقة على هذه البنود: سياسة الخصوصية