الانتقال إلى المحتوى

الديفلوبر الى اين ؟؟؟

mmsalman87

Recommended Posts

السلام عليكم
احبائي الاعضاء بجميع مصنفاتكم في هذا المنتدى
الصراحة من مدة وانا خايف من اللي بيصير في السوق العالمي اولها بدات باطلاق اوراكل 11g بدون ديفلوبر حتى الان
واخرها شراء شركة صن
فهل ستستغني اوراكل عن الديفلوبر وتحل مكانه الاوراكل مع الجافا وهل من المعقول ان يصبح الديفلوبر شيء انتهت صلاحيته
وعليه الانتقال الى الجافا او اي لغة اخرى تساؤلات عديدة لا ادري ما هي اجاباتها ارجو ان تعطوني ارائكم وشكرا

رابط هذا التعليق

عليك نور كل اللي انت قلته مضبوط ، عايز تشتغل ديفيلوبر عليك وعلى دوت نت ،،،، اوراكل عليك وعلى E-Business Suite اللي الكورس بتاعه بـ 21 الف جنيه ومساءك جميل ...... الديفيلوبر خلاص كل سنة وانت طيب ..

رابط هذا التعليق

ياجماعه الديفلوبر اساس لا غني عنه اه هو لازم تتطور معاه انك تاخد جي ديفلوبر او اي بزنس بس كل بدون ما تكون ديفلوبر صعب لان كله يعتمد علي شاشات وتقارير فاللي اخد ديفلوبر مبروك عليه ويكمل الباقي بقي
زي الدوس مرحتش عليه ولا حاجه واسالوا المحترفين
هو راح علي اللي المبتدئين بس المحترفين شغالين عليه وبيشغلوا اقوي برامج الشبكات مثل اللينكس والليونكس عليه
وبالتوفيق

رابط هذا التعليق

ياجماعه الديفلوبر اساس لا غني عنه اه هو لازم تتطور معاه انك تاخد جي ديفلوبر او اي بزنس بس كل بدون ما تكون ديفلوبر صعب لان كله يعتمد علي شاشات وتقارير فاللي اخد ديفلوبر مبروك عليه ويكمل الباقي بقي
زي الدوس مرحتش عليه ولا حاجه واسالوا المحترفين
هو راح علي اللي المبتدئين بس المحترفين شغالين عليه وبيشغلوا اقوي برامج الشبكات مثل اللينكس والليونكس عليه
وبالتوفيق

انا متفق معاك
رابط هذا التعليق

السلام عليكم
اتفق مع اخواني لانه المبرمجين دائما بنظرون الى السرعه في run time
والديفيلوبر يعتبر اسرع من الجافا من هذه الناحية...

رابط هذا التعليق

انضم إلى المناقشة

يمكنك المشاركة الآن والتسجيل لاحقاً. إذا كان لديك حساب, سجل دخولك الآن لتقوم بالمشاركة من خلال حسابك.

زائر
أضف رد على هذا الموضوع...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   تمت استعادة المحتوى السابق الخاص بك.   مسح المحرر

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

جاري التحميل
  • أضف...

برجاء الإنتباه

بإستخدامك للموقع فأنت تتعهد بالموافقة على هذه البنود: سياسة الخصوصية