الانتقال إلى المحتوى

بحث عن وظيفه بدون شرط سنوات الخبره

Mala_Moh

Recommended Posts

السلام عليكم ورحمة الله وبراكاته

أن بحيى الأخ khaedmega عن موضوعه عن البحث عن فرص عمل ولكن الملاحظ فى هذا الموضوع أن معظم طلبات الوظائف بيكون عايزين خبره سنه او سنتين طب بالنسبه للناس إلى إتعلمت أوركل ولسه مشتغلتش نظرا لانهم لسه متعلمينه او لظروف خاصه بيهم مقدروش يشتغلوا هل كده خلاص يسيبوا الأوركل ويشفولهم حاجه تانيه انا بصراحه بدعوا أصحاب العمل إلى عايزين يساعدوا الناس إلى هما لسه معندهومش خبره
لو فى وظائف متاحه تكون مفيش فيها شرط الخبره ويكون الإحتياج لشخص عارف الأوركل كويس ويكون كفء يعرضوا الوظائف دية وبدعى ربنا أن يكون فى إستجابه
وياريت بردوا الاعضاء يقولوا إيه رأيهم فى إلى أنا بقولوا

رابط هذا التعليق

الأخ العزيز

تم الرد على الموضوع ده أكتر من مره قبل

الفكره إنت بتقدم لأى وظيفه المطلوب فيها junior

أنا والله كان فيه إعلانات نازله عاوزه seniors
و كنت ببعت عليها و كان بيجيلى مقابله والتوفيق و عدم التوفيق
دول من عند ربنا المهم إنك تسعى

و إن شاء الله نسمع عنك كل خير

رابط هذا التعليق

شكراللأخ casper على مداخلته بس أنا كان نفسى انه زىمافى موضوع مفتوح عن طلب الوظائف كان نفسى يبقى الموضوع ده زيه بحيث يكون بدون شروط لان فى الموضوع التانى فى طلبات وظائف غالبيتها بشرط الخبره وفى حاجه تانيه فى طلبات وظائف مش اوركل مع ان المفروض إلى بيخش على المنتدى ده المهتمين بالاوركل فقط لانه منتدى متخصص فى الأوركل وكل ما له علاقه بالاوركل فقط وغلى بتمناه إن لو حد عن فرصة وظيفه (بدون شرط الخبره ) يعرضها فى الموضوع ده
وأتمنى التوفيق لجميع الأعضاء

رابط هذا التعليق

انضم إلى المناقشة

يمكنك المشاركة الآن والتسجيل لاحقاً. إذا كان لديك حساب, سجل دخولك الآن لتقوم بالمشاركة من خلال حسابك.

زائر
أضف رد على هذا الموضوع...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   تمت استعادة المحتوى السابق الخاص بك.   مسح المحرر

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

جاري التحميل
  • أضف...

برجاء الإنتباه

بإستخدامك للموقع فأنت تتعهد بالموافقة على هذه البنود: سياسة الخصوصية