الانتقال إلى المحتوى

اين مواقع الشركات في الخليج

sho_7222

Recommended Posts

السلام عليكم اخواني
احب اشكر الجميع على المجهوادات الرائعه التي يقدمها المنتدي من نصائح ومساعدات واشهد الله ان هذا الموقع هو من عرفني ما هو الاوراكل وحبيته قبل ما اخد الشهاده
والان حصلت على الشهاده ocp والحمد لله في الديفلوبر+icdl+intel
واعمل مدير مركز المعلومات للتطوير التكنولوجي بمحافظتي ولي خبرات في التدريب icdl والشبكات السلكيه واللاسلكيه والتعليم الالكتروني والصيانه
وانا بكالوريوس تربيه نوعيه قسم تكنولوجيا التعليم +دبلوم خاص في مناهج وطرق تدريس تكنولجيا التعليم +باحث ماجستير في (عمل برنامج عن الاختبارات الالكترونيه عبر شبكه النت ).
- قد عملت مدرس حاسب لمده ثلاث سنوات في السعوديه ومشرف على الماده ومعد برامج شئون عاملين وشئون موظفين ومرتبات وطلاب وتسجيل ولكن بالفيجوال بيسيك
- عملت سنتني في دوله الكويت بوظيفه (it) وهناك عرفت الاوراكل وخدت فكره عنه ولما نزلت مصر اخدت الكورس وامتحانات ونجحت الحمد لله
المهم
انا بتابع المنتدي وبدي الكورس لمجموعه من الشباب يعني من الاخر
عايز اسافر دوله خيليجيه كانستراكتور او مبرمج ديفلوبر
ممكن تدلوني على مواقع او عناويين للشركات للتقدم للوظائف دي وما هي النصائح التي يمك ان استمع اليها
مع اني سمعت كتير ان الديفلوبر بقي مش مطلوب المفروض اعمل ايه تاني على العلم سني 36 وعايز اسافر الفلوس خلصت بصراحه ومش هاقدر اخد كورسات تانيه حاليا عايز سفريه
اميلي [email protected]
[email protected]
[email protected]

لمن يستطيع تقديم اي معلومه او نصيحه لي في هذاالموضوع
وشكره وجزاكم الله خير
اخوكم ا
اشرف فتحي

رابط هذا التعليق

اخى الفاضل الديفلوبر تووولز الان ليس لها اى قيمة فى مجال الاى تى ,
اما بالنسبة للخليخ فانا مقيم فى الكويت نسبة كبيرة جدا من الشركات الان تعمل على
e-buss
application server and J2EE

رابط هذا التعليق

يعني لازم ادرس في احد المجالين دول يا سيد ي اولا شكرا لاهتمامك
ولو مفيش خبره ومعايا الشهادات تتوفر فرص ان شاء الله ارجو من حضرتك اضافتي عندك او تعطيني اميلك لو تكرمت

رابط هذا التعليق

اسف اخي الكريم طاب عامل السن والخبره يعني اخد الحاجات دي وايهما تفضل اكثر بزنس ولا جي ديفلوبر بليز محتاج راي قبل ما امشي مشوار تاني من غير فايده
وشكرا لاهتمامك

رابط هذا التعليق

انضم إلى المناقشة

يمكنك المشاركة الآن والتسجيل لاحقاً. إذا كان لديك حساب, سجل دخولك الآن لتقوم بالمشاركة من خلال حسابك.

زائر
أضف رد على هذا الموضوع...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   تمت استعادة المحتوى السابق الخاص بك.   مسح المحرر

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

جاري التحميل
  • أضف...

برجاء الإنتباه

بإستخدامك للموقع فأنت تتعهد بالموافقة على هذه البنود: سياسة الخصوصية