الانتقال إلى المحتوى

استفسار فى كورس الاوراكل البحضروا فى New Horizons

Zeyadsama

Recommended Posts

بسم الله الرحمن الرحيم

أنا عايز استفسر من حضراتكم على حاجة عشان تايه

انا اخدت كورس اوراكل فاينانشل فى new horizon وداخل على اساس زى ما مكتوب 185 ساعة وزى ما معروض فى PDF الرفعه

بعد ما سجلت قلولى دا هيكون Private  عشان العدد صغير واوراكل بتقول لما يكون عدد صغير عدد ساعات بيكون 75% من عدد ساعات اصلى يعنى 140 ساعة  عشان الراجل هيكون بيطبق مع ناس وعددهم 4

أقلت مفيش مشكلة عدد صغير وكويس

دا اول سوال ليا هل كلام دا صحيح ؟

طبعنا انا فضلى حصة فى Essentials ولا كأنى برايفت راجل بيشرح بسرعه -_- وبيخلينا نطبق الحجات العبيطة والحجات الفيها شغل (طويله )مش بنطبقها ال لسه مش فاهمها كويس Create Request Set وما يخصها 

وحاجة اخر مرة شرحها الهى chart of accounts وطبعا بيستهبل شرحها فى اخر وناس مهنجة وعك طبعا انا خلقى خلاص وهخليه يعدها -_- :@"انا بحب افهم الحاجة كويس :) "

الواحد دافع 6000ج وبالمنظر دا انا مش متفائل لسه فيه GL واكيد انا هطلب يشوفوا حد غيروا دا اصلا مهندس ومش بيفهم فى محاسبة ناقص يسبوه يكمل معانا محاسبة دا انا اتحولهم لتنين -_-

فانا مستنى رأيكم وPDF فيه عدد ساعات الكان موجود والبعد تعديل حاسس انهم مخترعين حوار دا !!

واستفسار اخر فى كيفية المذاكرة بغض النظر عن العملى والتطبيق لازم فى كل chapter اقرأ 100 صفحة بتوعو -_- عشان افهم كويس لانى بحب اعمل الحاجة بضمير ولا هو ف شغل والشهادة بتاعت اوراكل مش بيحتاج الفى PDFS ?? 

Thanks in advance

EBS 12 Track.pdf

تم تعديل بواسطة Zeyadsama
رابط هذا التعليق

اول مره اسمع ع نظام ال75% ده
بس اللى اعرفه واللى حصل معايا ف الكورس فى ايماك
ان الانستراكتور بيبقى معانا واحنا اللى بنمشيه ونخليه يعيد ويزيد زى ما نحب 
ونطبق براحتنا الكبيره والصغيره وبيبقى فى السيشن تارجت معين لما نخلصه بنمشى 
سواء قبل الوقت المحدد او بعده المهم نخلص واحنا فاهمين ومطبقين 

وممكن تكلموا الكورديناتور يشوف ليكم حد تانى او يخلى الراجل يركز معاكم 

تم تعديل بواسطة رعّد
رابط هذا التعليق

تسلم يا غالى على ردك دا الانا كنت متوقعه وانا داخل كورس عندهم انا بعد كدا هاخد باقى كورسات فى ايماك

رابط هذا التعليق

انضم إلى المناقشة

يمكنك المشاركة الآن والتسجيل لاحقاً. إذا كان لديك حساب, سجل دخولك الآن لتقوم بالمشاركة من خلال حسابك.

زائر
أضف رد على هذا الموضوع...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   تمت استعادة المحتوى السابق الخاص بك.   مسح المحرر

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

جاري التحميل
  • أضف...

برجاء الإنتباه

بإستخدامك للموقع فأنت تتعهد بالموافقة على هذه البنود: سياسة الخصوصية