الانتقال إلى المحتوى

ايهما انا محتار Apps Developer Or Java Adf

makrm

Recommended Posts

مين فيهم الاقي بي شغل واجد طلب عليه ارجوكم النصح انا حاليا في كورس اوركل ديفلوبر فا ايهم اكمل ابس ديفلوبر ولا الجافا

java programming

build java ee applications 1
build java ee applications with ejb3.0 and jpa
oracle Adf fro forms/4gl developers

رابط هذا التعليق

الف شــــــــــــــــــــكر علي ردك يا باشا
ســـــــــــــــــــــــؤال هل الابس او الجافا ليهم شهاده من اوركل
يعني الترك اللي في الموضوع فوق هما اربعة هل لكل واحد منهم امتحان وفي شهاده ليهم طيب بالنسبة للابس في امتحانات ليه
وشكرا كبير وانا عارف ياباشا ان هاقبلك لكن انا علشان المعلومه تفيد كل الناس وشكرا ليكم

رابط هذا التعليق

لو لسه فريش ...يبقي مش فارقه معاك الاتنين زى بعض
ولكن لو Developer يبقي طبعا التراك الافضل من وجهه نظري هو Apps Developer which will be an asset to you

رابط هذا التعليق

الف شـكر علي ردك يا باش مهندس احمد حمدي لكن اسف مفهمتش او بمعني اصح استفهم منك هل تقصد بكلمة فريش يعني لسة جديد يبقي خليني في الابس
هو حضرتك انا مش جديد في مجال البرمجة لكن جديد في مجال البرمجة اوركل يعني انا اشتغل الفورمز بفيجوال بيزك ةالريبورت بكريستال والدتابيز باي من البرامج شغال كليبر واكسس واوركل
لكن انا جديدي قوي في pl-sql و الريبورت بيلدر والفورمز لكن الاس كيو ال صديقتي من سبع سنين لكن انت عارف ان الشغل الخاص بالمخازن وما شابه ذلك انت بتستخدم حاجة معين وبتتكر معاك كا مشروع وهي هي في الجافا يعني هو كود الاضافة الحذف التعديل وهكذا مش بتجيب حاجة جديده شكرا مره اخري

رابط هذا التعليق

انضم إلى المناقشة

يمكنك المشاركة الآن والتسجيل لاحقاً. إذا كان لديك حساب, سجل دخولك الآن لتقوم بالمشاركة من خلال حسابك.

زائر
أضف رد على هذا الموضوع...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   تمت استعادة المحتوى السابق الخاص بك.   مسح المحرر

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

جاري التحميل
  • أضف...

برجاء الإنتباه

بإستخدامك للموقع فأنت تتعهد بالموافقة على هذه البنود: سياسة الخصوصية