الانتقال إلى المحتوى

اريد المساعده : استفسار عن كورس اوراكل Erp Financial

naghsaila

Recommended Posts

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ادخل فى الموضوع عشان ما طولش عليكم انا خريج معهد عالى

قسم علوم الحاسب لسه السنه دى واخدت كورس اوراكل ديفيلوبر بس للاسف مكنتش بذاكر عشان كده وقع منى المهم انا بفكر اخد كورس اوراكل erp financial فهل لازم اكون دارس تجارة ومحاسبه ودفاتر فى الكليه يعنى اكون خريج تجاره عشان افهمه ولا الموضوع مختلف يعنى ممكن افهمه عادى بسهوله ولا ايه وسمعت كمان ان فى كورس اسمه erp technical وسمعت ان ده شغل برمجه

فلو قلتم انى مش هفهم الكورس الfinancial فده ممكن اخده ولا ايه ويكون احسن ولا ايه

انا بصراحه حابب شغل المحاسبه لو هقدر افهم الكورس ده يعنى من وجهة نظرى مفيهوش مزاكرة كتير بعد الكورس زى البرمجه ولا ايه وكنت عايز اعرف سعر الكورس ومدته اد ايه وفرص الشغل بيه عامله ازاى انا عارف انى طولت عليكم بس انا محتار وعايز نصيحتكم ليا وجزاكم الله خيرا

رابط هذا التعليق

السلام عليكم
من الافضل ان تكون دارس حسابات ومحاسبة
عشان تقدر تعطى 100*100 فى انظمة الحسابات
ودا طبعا على حسب ميولك الشخصية
لكن مجال الكمبيوتر الصرف هو الافضل لانه يجعلك متخصص فى اى مجال فى نظم المعلومات
ودا راى
معكم ولكم نتواصل

رابط هذا التعليق

جزاك الله خيرا اخى

ahmedbb شكرا على اهتمامك وردك على الموضوع بس انا كنت اقصد انى عايز اخد كورس الfinancial عشان فرص الشغل مش اكتر

فأنا مش عارف هقدر افهمه ولا لا عشان انا معرفش فى المحاسبة بس انا ممكن احفظ يعنى المهم ممكن واحد خريج كلية غير التجارة ينفع يشتغل

فيه ولا لا عايز رد حضرتك ضروروى انا اسف على الاطاله

رابط هذا التعليق

انضم إلى المناقشة

يمكنك المشاركة الآن والتسجيل لاحقاً. إذا كان لديك حساب, سجل دخولك الآن لتقوم بالمشاركة من خلال حسابك.

زائر
أضف رد على هذا الموضوع...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   تمت استعادة المحتوى السابق الخاص بك.   مسح المحرر

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

جاري التحميل
  • أضف...

برجاء الإنتباه

بإستخدامك للموقع فأنت تتعهد بالموافقة على هذه البنود: سياسة الخصوصية