الانتقال إلى المحتوى

استفسار : عاوز اخد كورس اوراكل ديفلوبر فى مكان مضمون ومحترم ومعتمد

mimo_aam

Recommended Posts

السلام عليكم

انا كان عندى استفسار ويا ريت حد يساعدنى

انا عاوز اخد كورس اوراكل ديفلوبر فى مكان مضمون ومحترم ومعتمد
انا سمعت كلام كتير اوى يا جماعة وبصراحة مش عارف اعمل ايه
بس اخر حاجة توصلت ليها انه الجامعة الامريكية او معهد نظم المعلومات بالقوات المسلحة دول افضل الاماكن اللى ممكن اخد فيها
فياريت لو اى حد يعرف اى حاجة عن الكورسات بالاماكن دى .... يا ريت لو يساعدنى علشان انا محتاج ابتدى بسرعة

شكرا على الاهتمام

رابط هذا التعليق

السلام عليكم ورحمته وبركاته
معهد نظم المعلومات بالقوات المسلحة ده افضل مكان ولكن فى مشكله وهوه الوقت
اولا انا تقدمت الى هذا المعهد لاخد كورس اوراكل ادمين ولقيت اسعاره كاالتالى 600 سيكوال -700 شيت1-700 شيت 2
بالاضافه الى 700 جنيه لكل امتحان منهم بالاضافه انك لازم تشترى ماتريال واحد على الاقل يعنى شيت2 ب1500 ولو ما امتحنت بيعطيك شهاده حضور
وده يا جماعه للدورات المعتمده من اوراكل ايجيبت مش للدورات اللى المعهد بيعطيها هوه بالشهاده بتاعته
وكمان فى معهدين المعهد اللى انا بكلم عليه اللى فى مدينه نصر فى رابعه امام سينما طيبه
وفى معهد تانى مش عارف تفاصيل الكورسات بتاعته فى النزهه الجديده طريق جسر السويس
المعهد على فكره الكل بيشكر فيه وفى اسلوب تدريسه وفى الناس اللى بيعطوا جووه ناس يمتازوا بالامانه العلميه
ولكن بقى المشكله كانت
انا تقدمت ودفعت الفلوس بتاعت المستوى الاول وهوه السيكوال فى 27-12 واستنيت لحد 25-1 وروحت بقى لانى زهقت من الانتظار قالولى لازم العدد يكتتمل الى 10 على الاقل وكان العدد الموجود 4 فطبعا سحبت فلوسى كامله وده عندهم ممكن عادى بشرط انه يكون قبل بدا الكورس بيومين او ثلاثه

السلام عليكم ورحمته وبركاته

رابط هذا التعليق

انضم إلى المناقشة

يمكنك المشاركة الآن والتسجيل لاحقاً. إذا كان لديك حساب, سجل دخولك الآن لتقوم بالمشاركة من خلال حسابك.

زائر
أضف رد على هذا الموضوع...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   تمت استعادة المحتوى السابق الخاص بك.   مسح المحرر

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

جاري التحميل
  • أضف...

برجاء الإنتباه

بإستخدامك للموقع فأنت تتعهد بالموافقة على هذه البنود: سياسة الخصوصية