الانتقال إلى المحتوى

كورس اوركل فيديو خاص المهندس هلال

makrm

Recommended Posts

السلام عليكم لقد تم عمل دونلود 11 مره فكيف لا يعمل اكيد في حاجة غلط ياريت يا جماعة نتاكد وانا احاول اضع رابط رابط لكل محاضرة علي حدا

رابط هذا التعليق

رابط هذا التعليق

في البدء: جزاكما الله خير استاذ هلال واستاذ مكرم ... مجهود كبير جعله الله في ميزان حسناتكم .

ثانيا : هل يتطلب انزال جميع الملفات ثم تجميعها في فولدر واحد ؟ لان الملفات من نوع kgb .

تم تعديل بواسطة DBProgrammer
رابط هذا التعليق

جزانا وجزاكم يا باش مهندس

لا يتطلب ان تنزل كل الملفات لان كل فايل خاص بشبتر لوحده

اتمني لو في حد بيستفاد من الملفات اللي برفعها يقول علشان الواحد يتحمس ويرفع الباقي لان الكورس كبير عباره عن

(sql-pl sql - forms- reprt)

وبصراحة بياخد وقت ومجهود اذا كان حد بيستفاد فيستهل ان ارفع الكورس كل

ولكم الشكر والاحترام

رابط هذا التعليق

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

أخي الكريم كبداية جزاكم الله خيراً وجعله في ميزان حسناتكم بإذن الله ونفعنا وإياكم بما تقدمون من مجهود

ثانياً جميع الروابط لاتعمل برجاء التجربة مرة أخرى مع ملاحظة عمل signout من الحساب الخاص بكم ﻷنها ستعمل معكم ولن تعمل معنا وجزاكم الله خيراً

في أمان الله

رابط هذا التعليق

السلام عليكم
بخصوص هذا الموضوع فلقد تم مقابلة ا هلال واخذ منه الملفات
والتى سوف يتم محاولة رفعها على موقع خاص حتى تعم الفائدة العامة للكل ان شاء الله
فجزى الله خير ا هلال على المجهود
سوف تاخذ وقت لان حجمها كبير
معكم ولكم نتواصل

رابط هذا التعليق

ياشباب جزاكم الله خيرا انا عارف ان الرد ملهوش علاقة بالموضوع بس انا فعلا معنديش وقت ومحتاج آخد قرار فى دراسة الأوراكل ونزلت المشكلة تفصيليا فى موضوع فى نفس القسم بس للأسف مشاهدات فاقت ال50 مشاهدة ولكن ليس هناك رد .. ارجوكم انا على عجله من الامر

رابط هذا التعليق

ياشباب جزاكم الله خيرا انا عارف ان الرد ملهوش علاقة بالموضوع بس انا فعلا معنديش وقت ومحتاج آخد قرار فى دراسة الأوراكل ونزلت المشكلة تفصيليا فى موضوع فى نفس القسم بس للأسف مشاهدات فاقت ال50 مشاهدة ولكن ليس هناك رد .. ارجوكم انا على عجله من الامر

ممكن ترسل لى عنوان موضوعك واحاول ارد عليك
رابط هذا التعليق

يجماعة نصيحة أخ ليكم بلاش حد يجرب السفر إلى السعودية الموضوع سيئ جدا
إدعولى أرجع بلادنا الحبيبة مصر ثانى فى أسرع و قت أنا تعبان جدا هنا حسبى الله و نعم الوكيل

رابط هذا التعليق

ربنا يجازيكم خير ويجعله في ميزان حسانتكم وترجع مصر بالسلامه ان شاء الله ويا ريت بجد يكمل تنزيل الفديوهات لاني محتاجه الكورس ده جدا بس اللينك مش شغال مع اني نزلت اول فديو وكان اللينك شغال بي الوقتي مفيش ولا واحد شغال

رابط هذا التعليق

السلامه عليكم انا اسف علي التاخير علي الرد
وده بسبب ظروف هي اللي منعتني
لا اعلم لماذا اللينكت مش شغاله ساحاول اعادتها ثانيا
يرجي النظر الي الصوره وهي تاكد انه تم تحميل الفيديوهات اكثر من مره لا اعلم اين الخطاء ارجو المساعده لاستكمال رفع الفيديوهات

رابط هذا التعليق

ممكن ارفعهم علي موقع اخر اذا بتريدو لكن الخوف يكون في مشكله تاني ياريت حد يكون ليه في الميديافير يقولنا علي المشكله دي لاجل رفع الباقي واي حد محتاجه انه يقابلني وياخذ الكورس وغيره من الفيديوهات انا موجود بالخدمه مثلما قال المهندس هلال جزاه الله خير

رابط هذا التعليق

http://www.mediafire.com/error.php?errno=392
الروابط بتودي على الصفحه دي وبتظهر
File Belongs to Non-Validated Account.

لو حضرتك معملتش validate للاكونت ممكن يكون ده الي عامل مشكله مع اني منزله اول واحد والروابط كلها كانت شغاله

رابط هذا التعليق

انا اسف بس انا مش عارف اذاي اعمل validate لوممكن حد يساعدني بس او يكون فاهم الموضوع ده لاني اول مره بجد ارفع حاجة ونفسي اساعد ولكم جزيل الشكر والاحترام وربنا يوفق المهندس هلال في سفره

رابط هذا التعليق

انضم إلى المناقشة

يمكنك المشاركة الآن والتسجيل لاحقاً. إذا كان لديك حساب, سجل دخولك الآن لتقوم بالمشاركة من خلال حسابك.

زائر
أضف رد على هذا الموضوع...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   تمت استعادة المحتوى السابق الخاص بك.   مسح المحرر

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

جاري التحميل
  • أضف...

برجاء الإنتباه

بإستخدامك للموقع فأنت تتعهد بالموافقة على هذه البنود: سياسة الخصوصية