الانتقال إلى المحتوى

مساعده بخصوص اوركل فاينانشال

amr_elshaer1984

Recommended Posts

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ..

فى الحقيقة ياجماعة أنا بدرس ( oracle financial e-business suite ) و بتواجهنى مشكله لما ابدخل أطبق عملى الحاجات اللى خدتها على موقع infosemactics و المشكله هى أنى مثلا لما بكريت uesr أو responsibilite و أجى أحفظ اللى أنا عملته مش بيتحفظ و بيطلع رساله تقولى أن مينفعش أو اللى مسموح ليا أنى أشوف الشاشات مع أن اللى بيدينى الكورس لما بيدخل يطبق الخطوات أدامى بتتحفظ عادى و بيقدر يخصص مسؤليات و تقارير و يوزر و لما بيقفل و يرجع يفتح بلاقى كل الخطوات اتحفظت فهل دى مشكله فى الموقع و مينفعش احفظ عليه و الا هو مسطب البرنامج على جهازه و الا ايه ياريت حد يفيدنى .. 

رابط هذا التعليق

أخي العزيز

حسب توضيحك فممكن تكون مشكلة صلاحيات أو انت بتستخدم يوزر ليس له صلاحيات عليا , أرجو إرسال الخطأ snapshot صوره , لنتمكن من معرفة المشكله الفعليه

تحياتي

رابط هذا التعليق

اخي العزيز افضل طريقة انك تستخدم vmware نازل عليها الاوكل ابس وتشتغل من جهازك مباشرة بدون استخدام مواقع النت , في العديد من المواقع فيها مشاكل عديدة .

رابط هذا التعليق

أخى mody 82

أشكرك على ردك و اهتمامك بسؤالى و ده نص الرسالة اللى بتطلع لما باجى اعمل save

IS_FND_MESSAGE (sorry update to user security only allowed for you user in the infosemantics vision environment . 

رابط هذا التعليق

أخى KING ORACLE أشكرك جدا على هذا الحل الرائع و لكن أتمنى لو تقولى التفاصيل

يعنى أحمل البرنامج منين و طريقة تسطيبه و أزاى بعد التسطيب يفتح معايا الـ APPLICATION و اقدر اطبق عليه عملى ..

رابط هذا التعليق

انضم إلى المناقشة

يمكنك المشاركة الآن والتسجيل لاحقاً. إذا كان لديك حساب, سجل دخولك الآن لتقوم بالمشاركة من خلال حسابك.

زائر
أضف رد على هذا الموضوع...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   تمت استعادة المحتوى السابق الخاص بك.   مسح المحرر

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

جاري التحميل
  • أضف...

برجاء الإنتباه

بإستخدامك للموقع فأنت تتعهد بالموافقة على هذه البنود: سياسة الخصوصية