إنتقال للمحتوى

• تسجيل الدخول عبر الفيس بوك تسجيل الدخول عبر تويتر Log In with LinkedIn Log In with Google      تسجيل دخول    
  • إنشاء حساب

صورة
- - - - -

ياريت حد يدلنى على مكان أمتحن فيه أوركل من غير ميطلوبوا أنى أخد الكورس عندهم

3 رد (ردود) على هذا الموضوع

#1 Mala_Moh

Mala_Moh

مشترك

• الأعضــاء
  • 164 مشاركة
  • البـلـد: Country Flag

تاريخ المشاركة 21 June 2007 - 02:54 PM

السلام عليكم ورحمة الله
ياريت حد يدلنى على مكان أمتحن فيه أوركل من غير ميطلوبوا أنى أخد الكورس عندهم لأنى كل أما أتصل بشركه بيقولولى لازم تكون واخد الكورس عندنا الأول وياريت ياريت يكون العنوان ورقم التليفون كمان
وأستأذنكم برده لو حد معاه البرنت أسكرين يبعتهالى على الإيميل moh_mala@yahoo.com
وبعتزر على كتر الطلبات فى الرساله دية
وشكرا

#2 magedomran

magedomran

مشترك

• الأعضــاء
  • 134 مشاركة

تاريخ المشاركة 21 June 2007 - 03:18 PM

اخى العزيز هنام معهد بالهرم
اسمه
ITI
وهذا يمكن الامتحان به دون ان تاخذ عنهم كورسات لكن اذا كنت هتمتحن BBA فدة لازم تكون حضرت الكورس عند مركز معتمد من اوراكل ايجيبت علشان ال attendance علشان يتبعتلك شهادة من برة
وعلى العموم انا امتحنت فيه ال PL-SQL لانى بدرس ديفولبر ومطلبوش منى شهادة بالحضور بكورس بس فى الغالب لازم يكون معاك فيزا كارت تدفع بيها ولو مش معاك قولهم ممكن يتصرفوا والميزة فى المكان دة ممكن تكلمهم فى اوقت وتروح تمتحن والمعهد دة فى الهرم ورقم تليفونه
3868420
ومرفق ايضا ملف به جميع الاماكن المعتمدة التى يمكن الامتحان بها فى مصر كلها
وهذا الملف منقول من اخ كريم
اسالك الدعاء ولاستاذى سامح بكار

ملفات مرفقة

• ملف مرفق  egyfq7.jpg   76.73كيلو   72 عدد مرات التحميل

احبتى الكرام هل لى ان اطلب منكم العون والمدد فى ان تساعدونى لان نبنى امه اسلاميه قويه عزيزه بدينها الاسلام هل لى ان اطلب ان نعين بعضنا فى ان نرضى الله ورسوله وان نتعاون على البر والتقوى كى نصل لمرضاه الله ونفوز بجنته

وفقكم الله لما فيه خير امتنا

Magedomran@hotmail.com

My 4shared

#3 Masrico

Masrico

مشترك

• الأعضــاء
  • 63 مشاركة

تاريخ المشاركة 21 June 2007 - 03:25 PM

بسم الله الرحمن الرحيم

ما نوع اﻷمتحانات التى تريدها؟؟؟؟؟؟ هل هى DBA أو DEVELOPER على أى حال
انا قابلتنى نفس المشكلة مع مركز YAT و رفضوا اجراء اﻷمتحان الا لو احضرت ما يثبت انى اخذت دورة فى مركز معتمد و مرارا حاولت اقناعهم ان 007 لا يستلزم حضور اى دورة المهم انا امتحنت مع شركة Prime Soft وده رقمها 26347903 و العنوان 101 ش هارون الرشيد خلف مستشفى هليوبوليس

SCJP 1.4 - SCWCD 1.4 - OCP Developer 9i

#4 Mala_Moh

Mala_Moh

مشترك

• الأعضــاء
  • 164 مشاركة
  • البـلـد: Country Flag

تاريخ المشاركة 21 June 2007 - 05:22 PM

شكرا للأخ magedomran وجزاه الله كل خير هو ولااستاذ سامح بكار
وكذلك أوجه الشكر للأخ Masrico وأوضح له أننى أنوى أمتحن sql $ pl & form من أجل الحصول على ocp developer
وأكرر الطلب لو حد عنده البرنت أسكين بتاعت الأمتحانات دية يبعتها على الأيميل moh_mala@yahoo.com
زشكرا للجميع