إنتقال للمحتوى

• تسجيل الدخول عبر الفيس بوك تسجيل الدخول عبر تويتر Log In with LinkedIn Log In with Google      تسجيل دخول    
  • إنشاء حساب

صورة
- - - - -

لو سمحتم يا جماعة بخصوص الابليكيش

2 رد (ردود) على هذا الموضوع

#1 احمد فهمى

احمد فهمى

مشترك

• الأعضــاء
  • 59 مشاركة
  • البـلـد: Country Flag

تاريخ المشاركة 07 October 2009 - 12:28 PM

لو سمحتم يا جماعة انا ديفلوبر فى بدايه الطريق وياريت لو حد عنده اسطوانه تعليمية او درس تعليمى وياريت لو فيديو يعلمنى ازى اقدر اتعامل مع الابليكشن ( افهم الابليكشن يعنى كل حاجة بتدول على ايه -- وازى اقدر اجرى تقرير على الابليكشن __وافهم كل ما يخص الديفلوبر على الابليكشن ) يتكرم ويدلينى

وانا مستعد اروح لااى حد حتى لو بيته اخد منه السى دى لو مش عايز يرفعة على المنتدى لضخمته مثلا

لو سمحتم يا جماعة انا محتاج الموضوع ده ضرورى وخصوصا انى بتعامل مع الابليكشن بالعافية فى الشركة اللى انا شغال فيها

ولكم جزيل الشكر
الابليكشن اى بزنس سيوت

#2 محمد جمعه

محمد جمعه

مشترك

• الأعضــاء
  • 146 مشاركة

تاريخ المشاركة 07 October 2009 - 07:13 PM

ضع استفساراتك في اسئلة
وسوف نرد عليها جميعا
لتفهم كل شيء عن الأبليكيشن
mmgpgco@hotmail.com

#3 عمرو النادي

عمرو النادي

مشرف الـ Oracle Financials

• فريق الإشراف
  • 288 مشاركة
  • البـلـد: Country Flag

تاريخ المشاركة 08 October 2009 - 01:21 AM

بص ياجميل انا واضع ليك ملف يحتوي علي اسماء الجداول الموجوده في الابليكيشن والخاصة بكل من ال GL-AR-AP
اتمني انها تفيدك ولو بمعلومة وحاول تتقن برنامج التود لانك من خلاله هاتقدر تتعامل مع الابليكيشن

ملفات مرفقة

• ملف مرفق  Tables.rar   195.15كيلو   28 عدد مرات التحميل

الــرابحـــــون يـفـعـــلــــون مـالا يـفـعـلــــه الخـاســــــــرون
ســكـوتـى لايـعــنـى (جــهـلـى) بــما يـــدور حــولـى ,, ولـــكـن مـاحــولـى لايـــستحـق (الكـلام)
لـو ركـزت علـي الـي ضـاع منـك عمـرك مـاهـاتشـوف الـي بيـسـتـنــاك يــلا مستنـي ايـه شـوف رزقــك الدنيــا واسعـه

Team Leader Oracle application