إنتقال للمحتوى

• تسجيل الدخول عبر الفيس بوك تسجيل الدخول عبر تويتر Log In with LinkedIn Log In with Google      تسجيل دخول    
  • إنشاء حساب

صورة
- - - - -

استفسار

2 رد (ردود) على هذا الموضوع

#1 خالد العجمي

خالد العجمي

عضو

• الأعضــاء
  • 43 مشاركة
  • البـلـد: Country Flag

تاريخ المشاركة 29 June 2010 - 10:24 AM

ياجماعة السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
انا مبتدئ في مجال الأوراكل وحبيت امشي في مجال الدوفلوبر حيث أنه اقوي واعمق ومطلوب في سوق العمل وذاكرت الشبتر الأول الخاص sql فؤجئت بالناس في المنتدي بيقولوا خلاص الدوفلوبر راحت عليه ولم يعد له اهمية بجانب المجال الجديد الخاص بالويب ومش عارف بصراحة انا محتار ومش عارف اكمل ولا ادخل في المجال الجديد اية المطلوب في سوق العمل من فضلكم دلونا للصح والطريق الصحيح والمستقبل لمين شكراً

#2 خالد العجمي

خالد العجمي

عضو

• الأعضــاء
  • 43 مشاركة
  • البـلـد: Country Flag

تاريخ المشاركة 29 June 2010 - 07:30 PM

ياجماعة السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
انا مبتدئ في مجال الأوراكل وحبيت امشي في مجال الدوفلوبر حيث أنه اقوي واعمق ومطلوب في سوق العمل وذاكرت الشبتر الأول الخاص sql فؤجئت بالناس في المنتدي بيقولوا خلاص الدوفلوبر راحت عليه ولم يعد له اهمية بجانب المجال الجديد الخاص بالويب ومش عارف بصراحة انا محتار ومش عارف اكمل ولا ادخل في المجال الجديد اية المكلوب في سوق العمل من فضلكم دلونا للصح والطريق الصحيح والمستقبل لمين شكراً

اية ده مفيش حد رد حد يعبرني ياناس

#3 ahmeddeaf

ahmeddeaf

عضو

• الأعضــاء
  • 9 مشاركة

تاريخ المشاركة 11 July 2010 - 08:46 AM

بسم الله الرحمن الرحيم
أولا :المستقبل بيد الله ولازم تتأكد من كدا
ثانيا:إنتا يا أخ خالد لو شديت حيلك في الدوفلوبر واستعنت بالله وعملت إلي عليك أكيد ربتا هيكرمك وبعدين
مجال الأوراكل ثابت نفسه كويس والحمد لله سواء كان الدوفلبور أو الأدمن بس أنا بقول
طالما إنتا بدأت في حاجه المفروض تكملها لأحسن وجه أو تبعد عنها خالص علشان ما تندم بعد كدا
و توكل على الله واثبت نفسك في هذا المجال لأنه مجال واسع وجميل وطور نفسك عن طريق الكتب أو النت إلخ.....
واالله موجود هو أحسن من الكل و الحمد لله رب العالمين ودعوات الجميع للجميع بالتوفيق
والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته