إنتقال للمحتوى

• تسجيل الدخول عبر الفيس بوك تسجيل الدخول عبر تويتر Log In with LinkedIn Log In with Google      تسجيل دخول    
  • إنشاء حساب

صورة
- - - - -

طلب مساعده فى أمتحان Pl/sql

2 رد (ردود) على هذا الموضوع

#1 YousifinOoOo

YousifinOoOo

عضو

• الأعضــاء
  • 23 مشاركة
  • الاهتمامات:Computer’s,Internet,Reading,Writing,Football

تاريخ المشاركة 04 May 2011 - 09:38 PM

السلاااام عليكم يا أعضاء المنتدى العامر بكم إن شاء الله ، أنا عضو جديد معكم وربنا يوفقنا وإياكم ، مشكلتى هى أننى أريد أن أمتحن الـ OCA فى مجال الديفيلوبر ونجحت فى الإمتحان الأول SQL وأنا الآن بصدد الجلوس للأمتحان الثانى PL/SQL وسمعت أن هنالك مجموعة أسئلة خارج نموذج الإمتحان pass4sure وأنا أريد ممن جلس لهذا الإمتحان من أعضاء المنتدى الطيبين أن يشرح لى هل هذا الحديث صحيح وإذا كان صحيح فعلاً فماهى هذه الأسئلة ، وأرجو المساعده فى أقرب فرصة يا أخوان لأننى كما قلت لكم على أبواب الإمتحان. وشكراً

#2 eslam elbyaly

eslam elbyaly

عضو مميز

• الأعضــاء
  • 3,288 مشاركة
  • البـلـد: Country Flag

تاريخ المشاركة 04 May 2011 - 11:31 PM

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
وانا بمتحن pl يا ريس كان فى حد بيمتحن forms وقال ان فى تقريبا 12 سؤال زيادة مش موجودين فى الورق اللى معاه
ورحت امتحن انا الفورمز وملقتش حاجة من اللى كان بيقول عليها دى مفيش زيادة ولا حاجة
وكل حاجة تقريبا جات من ال pass4sure على ما اتذكر
بس هو الظاهر كده انه كان بيذاكر من ورق مش عارف جيبه منين وكان الورق ده ناقص
بس برده انا ساعتها كنت بذاكر من ال pass4sure وكمان الاسئلة بتاعت ال actualtest

المهم
انا كنت ذاكرت الاتنين قبل ما اروح طبعا عشان انت عارف الامتحان بكم مينفعش نقع لا قدر الله

فانت برده ذاكرهم كلهم وعموما هى كل الاسئلة هنا هى هنا هى هنا واحد مع بعض الاسئلة الزيادة(قليلة مش كتيرة)

بس ان شاء الله غالبا هتلاقى كله من ال pass4sure
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

#3 YousifinOoOo

YousifinOoOo

عضو

• الأعضــاء
  • 23 مشاركة
  • الاهتمامات:Computer’s,Internet,Reading,Writing,Football

تاريخ المشاركة 16 May 2011 - 02:14 PM

تشكر أخى eslam elbyaly على الإهتمام وأعانك الله ، أوجزت وكفيت إن شاء الله ربك يسهل حاتوكل على ربنا لأنو عملنا اللى علينا والباقى على ربنا ودعواتكم معانا.