الانتقال إلى المحتوى

طلب مساعده واستفسار

ahmedvc

Recommended Posts

السلام عليكم
انا قررت ادخل مجال الاوراكل وعند البحث على الانترنت وجت هذا الموقعhttp://oracleegypt.com/ فارجو من الاخوه الاعضاء والمشرفين المتميزين معرفه مدى مصادقيه محتوى هذا موقع
ولك جزيل الشكر

رابط هذا التعليق

أنا أخدت كورس عندهم واتدربت معاهم قبل كدة ومعايا شهادة خبرة بسنتين واشتغلت معاهم في 3 مشاريع بالاضافة ان الباشمهندس اللى بيدرس علامة في الأوراكل ودماغ بنت لذين بالاضافة كمان أنهم غير المراكز العادية اللى بتعطي دورات نظام تدريس جديد خالص لانهم كانوا ساعات بيقعدونا مع عملاء حقيقين وبنحضر مقابلات أثناء الكورس لعملاء طالبين برامج

رابط هذا التعليق

الباشمهندس المسئول عن الموقع دة اسمه الباشمهندس محمد ابو الفتوح بصراحة عبقرية وبيعمل برامج كتيرة ومليانة أفكار وهتستفاد أوى معاهم

تم تعديل بواسطة ahmd.siam
رابط هذا التعليق

الاخ اللي بيسأل عن Oracle Egypt انا واحد من الناس اللي اخدت الكورس مع البشمهندس محمد ابوالفتوح وحاليا انا شغال مبرمج اوراكل انا عارف انت يهمك تعرف المحتوي العلمي اللي هتدرسة وبكل امانة وثقة البشمهندس محمد ابو الفتوح يمتلك الكثير من المميزات اللي هتساعدك انا والله هتكلم بمنتهي الاختصار عن مميزاته
1 قدرة غير عادية علي توصيل المعلومة والنزول لمستوي الدارس
2 يمتلك من الخبرة اللي هتخليك تخرج من تحت ايدية مبرمج ذات خبرة هتتوقف علي مدي اجتهادك انت
3 مش بس هتستفيد كمبرمج لكن هتستفيد بشيء اهم من البرمجه كمان وهو ال business وهتتعرف علي سوق العمل عن طريق الاحتكاك ببرامج لعملاء حقيقيين ودا عن تجربة لأني حضرت مقابلات مع عملاء يعني هتتعلم في مشروع من بدايتة حتي نهايتة بمعني الكلمة
4 هتتعلم مهارات المقابلات الشخصية واهم الاسئلة اللي ممكن تتعرضلها (وعن تجربة انا نجحت في اول مقابلة عملتها)
5 علي المستوي الشخصي يتمتع بقدر غير عادي من التواضع وخفة الظل
وباقول كلمة لله اني بعتبر البشمهندس محمد ابوالفتوح مثل أعلي في كل شيء واشهد الله انة صاحب فضل كبير علية بعد المولي عز وجل
اخي الكريم توكل علي الله وربنا يوفقك ونصيحة ان قدر الله انك تدرس مع البشمهندس محمد استغل كل دقيقة في المحاضرة وسجل وراة كل معلومة

رابط هذا التعليق

اخي العزيز احمد اذا كنت جاد في العمل علي تطوير تطبيقات اوراكل فهذا الموقع تدريب وتوظيف مبرمجين وقروض دراسية وكل القائمين عليه واولهم
الباشمهندس /محمد ابو الفتوح هو الاختيار الصحيح لذلك انصحك بالتوكل علي الله والتقدم للقسم المختص وتاكيد طلبك بالانضمام لفريق اوراكل ايجبت ....لن تتعلم تطوير تطبيقات اوراكل فقط لكنك ستتعلم كل مايلزمك لدخول سوق العمل كمحترف قادر علي مواكبة متطلبات العصر ومواكبة المتغيرات السريعة التي تدور من حولك ...... انت تتخرج من اوراكل ايجبت مطور محترف انجزت العديد من المشاريع تمتلك خبرة تفوق اي مركز تدريب اخر وذلك لاتباع اساليب جديدة ومتطورة للتعلم والتدريب والعمل....هناك فرق كبير بين من اتخذ قرار بالانضمام لفريق اوراكل ايجبت والانضمام لاي مكان اخر ...... انا عبدالمنعم تخرجت من اوراكل ايجبت بخبرة تفوق الفترة التي تدربت بها بكثير جدا...لذلك اي مكان بمصر او خارج مصركان لدية رغبة كبيرة بالانضمام اليه...اعمل حاليا بشركة حلول النخبة للموارد البشرية والتدريب بالممكلة العربية السعودية....واتمني لك وللجميع حسن الاختيار.

تم تعديل بواسطة menem
رابط هذا التعليق

انضم إلى المناقشة

يمكنك المشاركة الآن والتسجيل لاحقاً. إذا كان لديك حساب, سجل دخولك الآن لتقوم بالمشاركة من خلال حسابك.

زائر
أضف رد على هذا الموضوع...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   تمت استعادة المحتوى السابق الخاص بك.   مسح المحرر

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

جاري التحميل
  • أضف...

برجاء الإنتباه

بإستخدامك للموقع فأنت تتعهد بالموافقة على هذه البنود: سياسة الخصوصية