إنتقال للمحتوى

• تسجيل الدخول عبر الفيس بوك تسجيل الدخول عبر تويتر Log In with LinkedIn Log In with Google      تسجيل دخول    
  • إنشاء حساب

صورة
- - - - -

دارس جديد للاوراكل

2 رد (ردود) على هذا الموضوع

#1 hassan mahmoud

hassan mahmoud

عضو

• الأعضــاء
  • 24 مشاركة
  • الاسم الأول:hassan
  • اسم العائلة:mahmoud
  • البـلـد: Country Flag

تاريخ المشاركة 16 June 2013 - 08:00 PM

السلام عليكم جميعا /

انا خريج تجارة انجلش قسم محاسبة وعايز اخد قرص اوراكل فيننشل بس بقا معرفش اى حاجى عن الاوراكل يعنى معلوماتى فيه صفر

#2 hassan mahmoud

hassan mahmoud

عضو

• الأعضــاء
  • 24 مشاركة
  • الاسم الأول:hassan
  • اسم العائلة:mahmoud

تاريخ المشاركة 22 June 2013 - 08:43 AM

اين الرد ياعباقرة

#3 Abdelrhman Ashraf

Abdelrhman Ashraf

مشترك

• الأعضــاء
  • 70 مشاركة
  • الاسم الأول:Abdelrhman
  • اسم العائلة:Ashraf

تاريخ المشاركة 22 June 2013 - 09:27 PM

السلام عليكم اخى الكريم انا خريج تجارة عين شمس دفعة 2013 و قررت ادرس الأوراكل فينينشال لأهميته فدول الخليج وخاصة الكويت وانا سألت ناس هناك قالولى مطلوب كتير وكمان هنا فمصر مش فشركات كتيرة بس موجود فالشركات الكبيرة فقط وبدأ البنك المركزى و بنك مصر و البنك الأهلى المصرى فى تطبيق نظام الأوراكل
انا بدأت كورس الاوراكل بقالى اسبوع فى مركز NEXT الصراحة المستوى هناك كويس جدا جدا و الشرح والتطبيق و مدى استيعابك للمعلومات هيكون اكبر و الأنستركتور هناك بلا استثناء رائعين ولن يبخلون عنك بشئ
بس فى حاجة مش هتريحك او هتخليك تعيد التفكير تانى
اولا الكورس انا حجزت فأخر دورة كان فيها الكورس بـ 4500 جنيه وبدفعهم على دفعات ده طبعا غير مصاريف الأمتحان الى هى 131 استرلينى

لكن دلوقتى الكورس سعره بقى 7000 وبتدفعهم كاش برضوا السعر ده قليل على تمن الكورس الحقيقى

لانى سألت على الكورس فى القوات المسلحة لاقيت الميديول الواحد بـ 3000 جنيه وهما 7 ميديولز يعنى 21000 جنيه غير الأمتحانات فقولت لا بلاش آخده فنكيست افضل و بصراحة ممتاز وبادئ معاك من الصفر

اتمنى لك التوفيق ,,,