إنتقال للمحتوى

• تسجيل الدخول عبر الفيس بوك تسجيل الدخول عبر تويتر Log In with LinkedIn Log In with Google      تسجيل دخول    
  • إنشاء حساب

صورة
- - - - -

اريد دورة او مساعدة فى ERP من محترف فى القاهرة

4 رد (ردود) على هذا الموضوع

#1 mohamedmcsd

mohamedmcsd

مشترك

• الأعضــاء
  • 56 مشاركة

تاريخ المشاركة 10 May 2005 - 08:46 AM

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اخوانى الاعزاء فى هذا المنتدى الجميل جلعكم الله ذخرا للاسلام والمسلمين وللامام دائما ولكن لى طلب مش عارف صعب ولا سهل عايز شخص محترف فى برامج ال Oracle ERP او ال Oracle financial على ان يقدم لى دورة فى هذا الموضوع مكثفة مع العلم انى باذن الله مش هتعبه لانى والحمد لله فى مجال IT منذ سنوات واعمل مبرمج ومدرب لشهادات مايكروسوفت وفى طريقى للحصول على OCP فى الاوراكل ديفلوبر ولكنى محتاج للدورة هذه لضيق وقتى ورغبة فى سرعة الوصول وعلى اتم استعداد لدفع كامل التكاليف ويكون بداية تعاون طيب باذن الله بينى وبين ها الشخص اللى هيشرفنى انا من سكان القاهرة
وبريدى هو mohamedmcsd@hotmail.com
برجاء لمن يرسل لى ميل ارسال عدد الساعات المقترحة والمبلغ المطلوب لانى فى عجلة وجزاكم الله خيرا
Mohamed
Oracle HCM Consultant

#2 tomy3k_bakr

tomy3k_bakr

عضو نشط

• الأعضــاء
  • 470 مشاركة

تاريخ المشاركة 10 May 2005 - 06:27 PM

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
بص يا أستاذ محمد طبعاً إحنا أصحاب بس في فرق بين كورسات الديفلوبر وبين كورسات Oracle Financial
فياريت تحدد إنت عايز إيه بالضبط ولو هقدر على حاجة هعملها لك إن شاء الله

وسلاماتي لجميع الأهل والأقارب

تامر فتحي
Tamer F. Bakr
Senior Database, Application Server, IBM Domino Administrator
TheGroup For Securities
Doha, Qatar

#3 mohamedmcsd

mohamedmcsd

مشترك

• الأعضــاء
  • 56 مشاركة

تاريخ المشاركة 11 May 2005 - 08:37 AM

شكرا بشمهندس تامر جزاك الله خير على الرد حياك الله
الصراحة انا انتهيت من SQL وكمان من pl sql والوقتى شغال فى الديفلوبر ومفيش عندى فيه مشكلة باذن الله بخلصه فى خلال الفترة البسيطة الجاية لحالى .
انا قصدت من سؤالى oracle financial مثل برامج HR , GL وهكذا واللى بيطلق عليها ERP وهى اختصار ل Enterprice Resource Planning وانا اقصد بالذات ال modules الاكثر اهمية وهم GL , HR وياريت كمان لو Pay Role بس دا كل المطلوب وجزك الله خير اخ عزيز وغالى وكل الاخوة فى منتدى الخير .
والسلام عليكم وسلاماتى وتحياتى الى جميع الاهل والاقارب
Mohamed
Oracle HCM Consultant

#4 conair_concord

conair_concord

عضو

• الأعضــاء
  • 5 مشاركة

تاريخ المشاركة 11 May 2005 - 01:46 PM

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اخوانى الاعزاء فى هذا المنتدى الجميل جلعكم الله ذخرا للاسلام والمسلمين وللامام دائما ولكن لى طلب مش عارف صعب ولا سهل عايز شخص محترف فى برامج ال Oracle ERP او ال Oracle financial على ان يقدم لى دورة فى هذا الموضوع مكثفة مع العلم انى باذن الله مش هتعبه لانى والحمد لله فى مجال IT منذ سنوات واعمل مبرمج ومدرب لشهادات مايكروسوفت وفى طريقى للحصول على OCP فى الاوراكل ديفلوبر ولكنى محتاج للدورة هذه لضيق وقتى ورغبة فى سرعة الوصول وعلى اتم استعداد لدفع كامل التكاليف ويكون بداية تعاون طيب باذن الله بينى وبين ها الشخص اللى هيشرفنى انا من سكان القاهرة
وبريدى هو mohamedmcsd@hotmail.com
برجاء لمن يرسل لى ميل ارسال عدد الساعات المقترحة والمبلغ المطلوب لانى فى عجلة وجزاكم الله خيرا

ادعو لك بالتوفيق باذن الله

#5 mohamedmcsd

mohamedmcsd

مشترك

• الأعضــاء
  • 56 مشاركة

تاريخ المشاركة 11 May 2005 - 03:45 PM

الاخ conair_concord مرسى على الشعور النبيل واتمنى لك حظ سعيد
Mohamed
Oracle HCM Consultant